فروش ویژه بست گالوانیزه گریتینگ
تلقن تماس: 086.33554112 تلفن تماس

گریتینگ فلزی گالوانیزه

گریتینگ فلزی به وسیله ی برشکاری و پانج تسمه های کویل و شاخه ای نورد شده، و نیز اتصال آنها به یکدگیر توسط جوشکاری co2 ساخته می شود. تولید گریتینگ علاوه بر استفاده از متریال مرغوب، امکانات کارگاهی و تجهیزات، نیازمند پرنسل مجرب و کارآزموده می باشد.

از گریتینگ گالوانیزه جهت کف پوش سازه های فلزی، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، واک وی و راه پله ها، دور مخازن پتروشیمی و پالایشگاه ها، کشتی سازی و اسکله های بنادر، نیروگاه برق، پوشش کانال های آب و فاضلاب، دریچه های منهول، حفاظ ساختمان های مسکونی، پله های فرار و پاگرد، پل ها، تونل ها و... استفاده می شود.

گریتینگ فلزی در سه نوع تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه و تسمه در میلگرد (یا چهارپهلو تابیده شده) ساخته می‌شود.

این شرکت به عنوان تولیدکننده گریتینگ و کف پله فلزی در انواع مختلف فلزی گالوانیزه، الکتروفورج، استنلس استیل و آلومینیوم، با کیفیت ساخت و گالوانیزه بالا، قیمت مناسب و زمان تحویل به موقع، آماده همکاری با صنعتگران و پیمانکاران محترم می باشد.

گریتینگ گالوانیزه

گریتینگ استنلس استیل

در مناطق اسیدی و بسیار مرطوب، میزان خوردگی فلزات بالاتر می باشد. همچنین گریتینگ گالوانیزه در مقابل اسید مقاومت کمتری را دارا می باشد. لذا برای حل این مشکل از گریتینگ استنلس استیل استفاده می کنند. ساخت این گریتینگ با استفاده از رشته بر کردن ورق استینلس استیل 304 انجام می گیرد.

گریتینگ استیل را می توان در سه نوع تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه و تسمه در میلگرد تولید نمود. همچنین جهت تولید راه پله های فلزی با شرایط مذکور نیز می توان از کف پله گریتینگ و پاگردهای استنلس استیل استفاده کرد.

از کاربردهای گریتینگ استنلس استیل (گریتینگ با فولاد ضد زنگ) در صنایع غذایی، شیمیایی، داروسازی، پتروشیمی و .. می باشد.

گریتینگ استنلس استیل

گریتینگ فایبرگلاس

به علت وجود اسیدهای خورنده و نیز بارهای ضربه ای و دینامیکی استفاده از گریتینگ فایبرگلاس توصیه می شود. گریتینگ فایبرگلس با استفاده از اسکلت کامپوزیت و در شیت هایی به ابعاد 3660 در 1220 تولید می شود.

این گریتینگ به علت وجود الیاف کامپوزیتی در اسکلت بندی خود، دارای استحکام بسیار بالایی در مقابل بارهای ضربه ای بوده، همچنین در برابر اسید، آتش سوزی، سرما، گرما و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و در برابر الکتریسیته عایق می باشد.

موارد استفاده و کاربرد گریتینگ کامپوزیت، جهت مناطق اسیدی، صنایع عذایی، صنایع شیمیایی و آزمایشگاه ها، آشپزخانه، خط گالوانیزه گرم و... می باشد.

گریتینگ فایبرگلاس

کف پله گریتینگ

با توجه به شرایط کاری و مزایای استفاده از گریتینگ، اکثر راه پله های ساختمان ها و کارخانه های صنعتی را از گریتینگ کف پله و پاگرد گریتینگ تولید می کنند. همچنین امروزه برای ساخت پله های فرار ساختمانهای مسکونی از گریتینگ با پوشش گالوانیزه و یا رنگ استفاده می کنند.

کف پله گریتینگ دارای قطعات جانبی شامل بغل پله (Fixing Plate) و ترمز پله از جنس ورق آجدار (Checkered Plate) می باشد. بغل پله مطابق نقشه سوراخکاری می شود. همچنین نصب پله گریتینگ به وسیله ی کلاف نبشی نیز قابل انجام است، که در این صورت از بغل پله استفاده نمی شود.

کفه پله گریتینگ

بست گریتینگ استنلس استیل

برای اتصال گریتینگ استنلس استیل در مکانهای مرطوب و نیز وجود اسیدهای خورنده، از بست گریتینگ (کلمپ گریتینگ) از جنس استینلس استیل استفاده می شود. بست استنلس استیل گریتینگ از استحکام بالایی برخوردار بوده و نسبت به اسید، رطوبت، خوردگی و... بسیار مقاوم می باشد.

کلیه اجزای تشکیل دهنده آن، از جمله چنگکی، ابرویی، پیچ، مهره و واشر از جنس استیل 304 ساخته می شوند.

بست گریتینگ استنلس استیل

کیفیت تولید
تولید بست گریتینگ با کیفیت بالا متناسب با استانداردهای گریتینگ
تنوع محصول
ساخت انواع بست گریتینگ؛ تنوع در چنگکی و ابرویی با ابعاد پیچ و مهره دلخواه
پوشش بست گریتینگ
کیفیت بالای گالوانیزه بست گریتینگ در دو نوع گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد

ارتباط با ما

آدرس:
اراک، شهرک صنعتی خیرآباد
تلفن:
086.33554112
پیام:
09001201810
ایمیل:
ASAGrating[at]gmail.com
وب:
www.GratingClamp.ir

درباره ما

طراحی و تولید انواع بست گریتینگ با کیفیت بالا در دو نوع پوشش گالوانیزه گرم و گالوانیز سرد برای مصارف و موقعیت های آب و هوایی مختلف.

از مزایای استفاده از بست گریتینگ نصب آسان آن بدون آسیب رساندن به پوشش گالوانیزه گریتینگ می باشد. همچنین اتصال گریتینگ توسط بست، باعث سهولت در امر جابجایی گریتینگ و تعمیر و نگهداری آن می شود.

ما در شبکه های اجتماعی: